SoleCRISTransition linkFrontpageTransition linkInstructionsTransition linkRegister specificationTransition linkLoginHAKA-login

Articles/Research journal
      
This is the view page of publication. On this page you can view basic information of publication or go back on previous page using back-action on the bottom of the page. If you want to move to edit the information of publication, use the actions on the bottom of the page or continue using the system from menu.


Kuinka yhdenmukaisia ovat oppilaiden omat arviot ja opettajien arviot oppilaiden emotionaalisiin vaikeuksiin liittyvistä tuen tarpeista - Sinkkonen Hanna-Maija, Kyttälä Minna, Köiv Kristi 2018


Category Articles
Sub-category Research journal
Type Original article
Type of publication (Ministry of Education and Culture) B1 
Authors Sinkkonen Hanna-Maija, Kyttälä Minna, Köiv Kristi 
Number of authors
First internal author
First author's department Faculty of Education
Name of article Kuinka yhdenmukaisia ovat oppilaiden omat arviot ja opettajien arviot oppilaiden emotionaalisiin vaikeuksiin liittyvistä tuen tarpeista 
Name of journal e-Erika 
Year of publication and registration 2018 and 2018 
Volume and number of issue 2018 :
Pages or article number 14-18 
Refereed No
ISSN 2243-0075 
Language of publication Finnish
Published outside Finland in Finland
Discipline Kasvatustieteet
Psykologia
International co-publication Yes
Joint publication with the company No
Open access No answer
Publication self-archived No
URL of web publication https://www.helsinki.fi/sites/default/files/atoms/files/e-erika_2_2018-s.pdf
Descriptors / Finnish kuudesluokkalaiset, SDQ-questionnaire, tuen tarve, emotionaaliset vaikeudet 
Direct link Direct link