SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Opinnäytetyö/Väitöskirja
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Extending the collective consumption of brands - Närvänen Elina 2013


Laji Opinnäytetyö
Alalaji Väitöskirja
Väitöskirjatyypit Monografiaväitöskirja
OKM:n julkaisutyyppiluokitus G4 
Tekijät Närvänen Elina 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Teoksen nimi Extending the collective consumption of brands 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2013  ja 2013 
Kustantaja Tampere University Press 
Kustannuspaikka Tampere 
Laajuus 220 
ISBN 978-951-44-9256-3 
Sarjan nimi Acta Universitatis Tamperensis 
Sarjan numero 1868 
ISSN 1455-1616 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Ei
Tieteenala Liiketaloustiede
Avoin saatavuus Open access -julkaisu, rinnakkaistallennettu
Verkkojulkaisun linkki http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-44-9257-0
Asiasanat / Suomi yhteisöllinen kuluttaminen, kulutusyhteisöt, käytäntöteoria, kulutuskulttuuri, kulttuurinen brändin elpyminen 
Asiasanat / Englanti collective consumption, consumpton collectives, practice theory, Consumer Culture Theory, cultural brand revitalization 
Tilauspaikka http://granum.uta.fi/granum/index.php 
Suora linkki Suora linkki