SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminenHAKA-kirjautuminen

Erillisteokset/Tieteellinen erillisteos
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


The Political Economy of City Branding - Anttiroiko Ari-Veikko 2014


Laji Erillisteokset
Alalaji Tieteellinen erillisteos
OKM:n julkaisutyyppiluokitus C1 
Tekijät Anttiroiko Ari-Veikko 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Teoksen nimi The Political Economy of City Branding 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Kustantaja Routledge 
Kustannuspaikka London 
Laajuus 216 
Referee Kyllä
ISBN 978-0-415-85945-5 
Sarjan nimi Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy 
Sarjan numero
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Yhteiskuntamaantiede, talousmaantiede
Valtio-oppi, hallintotiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Ei open access -julkaisu
Asiasanat / Suomi kaupunkibrändi, kaupunkibrändäys, poliittinen taloustiede, globalisaatio, kaupunkivetovoima, kaupunkiprofiili 
Asiasanat / Englanti city brand, city branding, political economy, globalisation, city attraction, city profile 
Tilauspaikka http://www.amazon.com/Political-Branding-Routledge-Advances-Economics/dp/041585945X 
Suora linkki Suora linkki