SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Reinventing marketing strategy by recasting supplier/customer roles - Gummesson Evert, Kuusela Hannu, Närvänen Elina 2014


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Gummesson Evert, Kuusela Hannu, Närvänen Elina 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Yliopiston muut asiantuntijat
Artikkelin nimi Reinventing marketing strategy by recasting supplier/customer roles 
Lehden nimi Journal of Service Management 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Volyymi ja lehden numero 25  :
Sivut 228-240 
Referee Kyllä
ISSN 1757-5818 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Ei open access -julkaisu
DOI-tunniste 10.1108/JOSM-01-2014-0031 
Verkkojulkaisun linkki http://dx.doi.org/10.1108/JOSM-01-2014-0031
Asiasanat / Suomi markkinointi, johtaminen, strategia, asiakas, rooli 
Asiasanat / Englanti marketing, boardroom, strategy, customer, role 
Suora linkki Suora linkki