SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


How Do Consumers Consume Fashion Online? A Practice-Theoretical Inquiry - Salonen Susanna, Närvänen Elina, Saarijärvi Hannu 2014


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Salonen Susanna, Närvänen Elina, Saarijärvi Hannu 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Yliopiston muut asiantuntijat
Artikkelin nimi How Do Consumers Consume Fashion Online? A Practice-Theoretical Inquiry 
Lehden nimi International Journal of Marketing Studies 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Volyymi ja lehden numero :
Sivut 87-96 
Referee Kyllä
ISSN 1918-719X 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Open access -julkaisu
Julkaisu rinnakkaistallennettu Kyllä
Rinnakkaistallennetun version verkko-osoite http://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201607072083
DOI-tunniste 10.5539/ijms.v6n3p87 
Verkkojulkaisun linkki http://dx.doi.org/10.5539/ijms.v6n3p87
Asiasanat / Suomi internet, kulutuskäyttäytyminen, muoti, fokusryhmät, käytäntöteoria 
Asiasanat / Englanti internet, online, consumer behavior, fashion websites, focus groups, practice theory 
Suora linkki Suora linkki