SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Disentangling Customer Orientation – Executive Perspective - Saarijärvi Hannu, Kuusela Hannu, Neilimo Kari, Närvänen Elina 2014


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Saarijärvi Hannu, Kuusela Hannu, Neilimo Kari, Närvänen Elina 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Yliopiston muut asiantuntijat
Artikkelin nimi Disentangling Customer Orientation – Executive Perspective 
Lehden nimi Business Process Management Journal 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Volyymi ja lehden numero 20  :
Sivut 663-677 
Referee Kyllä
ISSN 1463-7154 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Ei open access -julkaisu
Verkkojulkaisun linkki http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?issn=1463-7154&volume=20&issue=5&articleid=17114690&show=pdf
Asiasanat / Suomi asiakaslähtöisyys, strategia, asiakasarvo 
Asiasanat / Englanti customer orientation, strategy, customer value 
Suora linkki Suora linkki