SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Challenges for B2B Research Relevance – A Top Executive Perspective - Kuusela Hannu, Närvänen Elina, Saarijärvi Hannu, Yrjölä Mika 2014


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Kuusela Hannu, Närvänen Elina, Saarijärvi Hannu, Yrjölä Mika 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Yliopiston muut asiantuntijat
Artikkelin nimi Challenges for B2B Research Relevance – A Top Executive Perspective 
Lehden nimi Journal of Business & Industrial Marketing 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Volyymi ja lehden numero 29  : 7/8 
Referee Kyllä
ISSN 0885-8624 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Ei open access -julkaisu
DOI-tunniste 10.1108/JBIM-09-2013-0199 
Verkkojulkaisun linkki http://dx.doi.org/10.1108/JBIM-09-2013-0199
Asiasanat / Suomi yritysmarkkinointi, tutkimuksen relevanssi, haasteet 
Asiasanat / Englanti B2B, research relevance, challenges 
Suora linkki Suora linkki