SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Lektio: Brändien yhteisöllinen kuluttaminen - Närvänen Elina 2014


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus B1 
Tekijät Närvänen Elina 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Artikkelin nimi Lektio: Brändien yhteisöllinen kuluttaminen 
Lehden nimi Kulutustutkimus.nyt 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Volyymi ja lehden numero :
Sivut 73-83 
Referee Ei
ISSN 1797-2345 
Julkaisukieli suomi
Julkaistu ulkomailla Ei
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Open access -julkaisu
Verkkojulkaisun linkki http://www.kulutustutkimus.net/nyt/wp-content/uploads/2014/09/KTS1_2014.pdf
Asiasanat / Suomi kulutusyhteisö, brändi, käytäntöteoria 
Asiasanat / Englanti consumption community, brand, practice theory 
Suora linkki Suora linkki