SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminenHAKA-kirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


City Branding as a Response to Global Intercity Competition - Anttiroiko Ari-Veikko 2014


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Anttiroiko Ari-Veikko 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Artikkelin nimi City Branding as a Response to Global Intercity Competition 
Lehden nimi Growth and Change 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Referee Kyllä
ISSN 1468-2257 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Valtio-oppi, hallintotiede
Liiketaloustiede
Media- ja viestintätieteet
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Ei open access -julkaisu
DOI-tunniste 10.1111/grow.12085 
Asiasanat / Suomi kaupunkibrändäys, kaupunkikehitys, taloudellinen kaupunkiprofiili, kaupunkien välinen kilpailu, globalisaatio 
Asiasanat / Englanti city branding, urban development, economic city profile, intercity competition, globalisation 
Tilauspaikka http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/grow.12085/abstract 
Lisätiedot Anttiroiko, A.-V. (2015), City Branding as a Response to Global Intercity Competition. Growth and Change, 46(2), 233–252.

Publication history (Growth and Change): Manuscript Received OCT 2011; Manuscript Revised JUN 2012; Manuscript Accepted AUG 2012; Article first published online 14 OCT 2014 (doi: 10.1111/grow.12085)


Suora linkki Suora linkki