SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminenHAKA-kirjautuminen

Artikkelit/Konferenssijulkaisu
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


International City Branding: Attraction Imperative, Specialization and New Urban Brand Analytics - Anttiroiko Ari-Veikko 2014


Laji Artikkelit
Alalaji Konferenssijulkaisu
Tyyppi Tieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A4 
Tekijät Anttiroiko Ari-Veikko 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Artikkelin nimi International City Branding: Attraction Imperative, Specialization and New Urban Brand Analytics 
Teoksen nimi Proceedings of the 17th Annual International Conference of ASBBS 
Teoksen toimittajat Wali I. Mondal 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Kustantaja American Society of Business and Behavioral Sciences 
Kustannuspaikka San Diego, CA 
Sivut 12-25 
Referee Kyllä
ISSN 1934-0583 
Konferenssin nimi Annual International Conference of ASBBS 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Yhteiskuntamaantiede, talousmaantiede
Valtio-oppi, hallintotiede
Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Ei open access -julkaisu
Asiasanat / Suomi kaupunkibrändäys, kaupunkibrändi, vetovoimaisuus, kaupunkivetovoimahypoteesi, kaupunkiprofiili, kansainvälinen kilpailu, paikallinen taloudellinen kehitys, kehittämispolitiikka 
Asiasanat / Englanti city branding, city brand, attractiveness, city attraction hypothesis, city profile, international competition, local economic development, development policy 
Lisätiedot 17th Annual International Conference of ASBBS was held in Paris, June 20-22, 2014.
Suora linkki Suora linkki