SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Creating Market Orientation in a Professional High-Tech Organization - Lamberg Helena, Närvänen Elina 2015


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Lamberg Helena, Närvänen Elina 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Artikkelin nimi Creating Market Orientation in a Professional High-Tech Organization 
Lehden nimi International Journal of Business and Management 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2015  ja 2015 
Volyymi ja lehden numero 10  :
Sivut 44-56 
Referee Kyllä
ISSN 1833-3850 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Open access -julkaisu
Julkaisu rinnakkaistallennettu Kyllä
Rinnakkaistallennetun version verkko-osoite http://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201607062075
DOI-tunniste 10.5539/ijbm.v10n5p44 
Verkkojulkaisun linkki http://dx.doi.org/10.5539/ijbm.v10n5p44
Asiasanat / Suomi toimintatutkimus, pitkittäistutkimus, markkinaorientaatio 
Asiasanat / Englanti action research, longitudinal, market orientation 
Suora linkki Suora linkki