SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminenHAKA-kirjautuminen

Erillisteokset/Tieteellinen erillisteos
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


New Urban Management: Attracting Value Flows to Branded Hubs - Anttiroiko Ari-Veikko 2015


Laji Erillisteokset
Alalaji Tieteellinen erillisteos
OKM:n julkaisutyyppiluokitus C1 
Tekijät Anttiroiko Ari-Veikko 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Teoksen nimi New Urban Management: Attracting Value Flows to Branded Hubs 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2015  ja 2015 
Kustantaja Palgrave Macmillan 
Kustannuspaikka Basingstoke 
Laajuus 148 
Referee Kyllä
ISBN 978-1-137-53262-6 
Sarjan nimi Palgrave Pivot (Business & Management Collection 2015) 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Valtio-oppi, hallintotiede
Yhteiskuntamaantiede, talousmaantiede
Kansantaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Ei open access -julkaisu
DOI-tunniste 10.1057/9781137532640 
Verkkojulkaisun linkki http://www.palgrave.com/page/detail/new-urban-management-ariveikko-anttiroiko/?isb=9781137532640
Asiasanat / Suomi kaupunkien johtaminen, kaupunki, paikallistalous, virrat, virtojen tila, solmukohta, brändäys, kaupunkibrändi 
Asiasanat / Englanti urban management, city, local economy, flows, space of flows, hub, branding, city brand 
Tilauspaikka http://www.amazon.ca/New-Urban-Management-Attracting-Branded/dp/1137532629 
Suora linkki Suora linkki