SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminenHAKA-kirjautuminen

Artikkelit/Muu verkkokirjoitus
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


City Brands: Dealing with a lack of control - Anttiroiko Ari-Veikko - 2014


Laji Artikkelit
Alalaji Muu verkkokirjoitus
Tekijät Anttiroiko Ari-Veikko 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Kirjoituksen nimi City Brands: Dealing with a lack of control 
Julkaisufoorumin nimi Tronvig Group's Blog 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Valtio-oppi, hallintotiede
Media- ja viestintätieteet
Yhteiskuntamaantiede, talousmaantiede
Verkkojulkaisun URL http://www.tronviggroup.com/city-brands/
Asiasanat / Suomi kaupunki, kaupunkibrändi, brändi, brändi-identiteetti, imago, mielikuva, maine, media, mediatisaatio 
Asiasanat / Englanti city, city brand, brand, brand identity, image, reputation, media, mediatization 
Lisätiedot This mini-article is also published in another blog at http://ari-veikko.blogspot.fi/2014/10/city-brands-dealing-with-lack-of-control.html and in Routlege's Featured Authors' site at https://www.routledge.com/authors/news/i1800-city-brands-dealing-with-a-lack-of-control