SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminenHAKA-kirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


City Brands in the Mediatised World: Economic Profiles of Nordic Capitals Aggregated from City Rankings - Anttiroiko Ari-Veikko 2016


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Anttiroiko Ari-Veikko 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Artikkelin nimi City Brands in the Mediatised World: Economic Profiles of Nordic Capitals Aggregated from City Rankings 
Lehden nimi Scandinavian Journal of Public Administration 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2016  ja 2016 
Volyymi ja lehden numero 20  :
Sivut 97-118 
Referee Kyllä
ISSN 2001-7405 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Valtio-oppi, hallintotiede
Liiketaloustiede
Yhteiskuntamaantiede, talousmaantiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Julkaisu rinnakkaistallennettu Kyllä
Rinnakkaistallennetun version verkko-osoite http://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201609222323
Verkkojulkaisun linkki http://ojs.ub.gu.se/ojs/index.php/sjpa/article/view/3324
Asiasanat / Suomi kaupunki, kaupunkibrändäys, brändi, imago, mielikuva, maine, media, mediatisaatio, taloudellinen profiili, rankkaus, Skandinavia, Pohjoismaat, pohjoismaiden pääkaupungit 
Asiasanat / Englanti city, city branding, brand, image, reputation, media, mediatization, economic profile, ranking, Scandinavia, Nordic capitals 
Suora linkki Suora linkki