SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Sociocultural brand revitalization: The role of consumer collectives in bringing brands back to life - Närvänen Elina, Goulding Christina 2016


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Närvänen Elina, Goulding Christina 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Artikkelin nimi Sociocultural brand revitalization: The role of consumer collectives in bringing brands back to life 
Lehden nimi European Journal of Marketing 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2016  ja 2016 
Volyymi ja lehden numero 50  : 7/8 
Sivut 1521-1546 
Referee Kyllä
ISSN 0309-0566 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Ei vastausta
Julkaisu rinnakkaistallennettu Ei
DOI-tunniste 10.1108/EJM-05-2014-0328 
Verkkojulkaisun linkki http://dx.doi.org/10.1108/EJM-05-2014-0328
Asiasanat / Suomi käytänteet, yhteisö, kuluttaminen, kulttuuri, brändi, symboliikka 
Asiasanat / Englanti practices, community, consumption, culture, brand, symbolic 
Suora linkki Suora linkki