SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminenHAKA-kirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Class size as a means of three-tiered support in Finnish primary schools - Vainikainen M.-P., Hienonen N., Hotulainen R. 2017


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Vainikainen M.-P., Hienonen N., Hotulainen R. 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Ei yksikkötietoa 
Artikkelin nimi Class size as a means of three-tiered support in Finnish primary schools 
Lehden nimi Learning and Individual Differences 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2017  ja 2017 
Volyymi ja lehden numero 56 
Sivut 96-104 
Referee Kyllä
ISSN 1041-6080 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Kasvatustieteet
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Ei vastausta
Julkaisu rinnakkaistallennettu Ei
DOI-tunniste 10.1016/j.lindif.2017.05.004 
Verkkojulkaisun linkki http://dx.doi.org/10.1016/j.lindif.2017.05.004
Lisätiedot Available online 12 June 2017
Suora linkki Suora linkki