SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Opinnäytetyö/Väitöskirja
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Finnish primary school pupils’ performance in learning to learn assessment: A longitudinal perspective on educational equity - Vainikainen Mari-Pauliina 2014


Laji Opinnäytetyö
Alalaji Väitöskirja
Väitöskirjatyypit Monografiaväitöskirja
OKM:n julkaisutyyppiluokitus G4 
Tekijät Vainikainen Mari-Pauliina 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Ei yksikkötietoa 
Teoksen nimi Finnish primary school pupils’ performance in learning to learn assessment: A longitudinal perspective on educational equity 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2014  ja 2014 
Kustantaja Unigrafia 
Kustannuspaikka Helsinki 
ISBN 978-951-51-0186-0 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Ei
Tieteenala Kasvatustieteet
Psykologia
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Julkaisu rinnakkaistallennettu Ei
Verkkojulkaisun linkki https://helda.helsinki.fi/handle/10138/136364
Suora linkki Suora linkki