SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Creativity, aesthetics and ethics of food waste in social media campaigns - Närvänen Elina, Mesiranta Nina, Sutinen Ulla-Maija, Mattila Malla 2018


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Närvänen Elina, Mesiranta Nina, Sutinen Ulla-Maija, Mattila Malla 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Yliopiston muut asiantuntijat
Artikkelin nimi Creativity, aesthetics and ethics of food waste in social media campaigns 
Lehden nimi Journal of Cleaner Production 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2018  ja 2018 
Volyymi ja lehden numero 195  : September 2018 
Sivut 102-110 
Referee Kyllä
ISSN 0959-6526 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Media- ja viestintätieteet
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Ei vastausta
Julkaisu rinnakkaistallennettu Kyllä
Rinnakkaistallennetun version verkko-osoite http://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201806202068
DOI-tunniste 10.1016/j.jclepro.2018.05.202 
Verkkojulkaisun linkki https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2018.05.202
Asiasanat / Suomi ruokahävikki, sosiaalinen media, sosiokulttuurinen, kuluttaja, kampanja, kvalitatiivinen case-tutkimus 
Asiasanat / Englanti food waste, social media, sociocultural, consumer, campaign, qualitative case study 
Lisätiedot Available online 24.5.2018
Suora linkki Suora linkki