SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Teachers induction and digital culture. The case of southern Italy teachers attending TFA - Loperfido, F.F.; Dipace, A.; Caposeno, K.; Scarinci, A.; Viteli, J. 2018


Laji Artikkelit
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tekijät Loperfido, F.F.; Dipace, A.; Caposeno, K.; Scarinci, A.; Viteli, J. 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Artikkelin nimi Teachers induction and digital culture. The case of southern Italy teachers attending TFA 
Lehden nimi Journal of e-learning and knowledge society 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2018  ja 2018 
Volyymi ja lehden numero 14  :
Sivut 67-78 
Referee Kyllä
ISSN 1826-6223 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Kasvatustieteet
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Ei vastausta
Julkaisu rinnakkaistallennettu Ei
DOI-tunniste 10.20368/1971-8829/1494 
Verkkojulkaisun linkki https://www.learntechlib.org/p/184458
Asiasanat / Englanti Digital culture; Opeka project; Teacher induction; TFA 
Tunniste Scopus:85048710095
Suora linkki Suora linkki