SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Konferenssijulkaisu
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Enter Hogwarts: Lessons on how to gamify education from the wizarding world of Harry Potter - Hassan Lobna, Harviainen J Tuomas, Hamari Juho 2018


Laji Artikkelit
Alalaji Konferenssijulkaisu
Tyyppi Tieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A4 
Tekijät Hassan Lobna, Harviainen J Tuomas, Hamari Juho 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä Hassan Lobna
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Yliopiston muut asiantuntijat
Artikkelin nimi Enter Hogwarts: Lessons on how to gamify education from the wizarding world of Harry Potter 
Teoksen nimi Proceedings of the 2nd International GamiFIN Conference, GamFIN 2018 
Teoksen toimittajat Koivisto Jonna, Hamari Juho 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2018  ja 2018 
Kustantaja CEUR-WS 
Sivut 30-39 
Referee Kyllä
Sarjan nimi CEUR Workshop Proceedings 
Sarjan numero 2186 
ISSN 1613-0073 
Konferenssin nimi International GamiFIN Conference 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Ei
Tieteenala Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Kirjallisuuden tutkimus
Kasvatustieteet
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Julkaisu rinnakkaistallennettu Kyllä
Rinnakkaistallennetun version verkko-osoite http://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201811132838
Verkkojulkaisun linkki http://ceur-ws.org/Vol-2186/paper4.pdf
Asiasanat / Suomi pelillistäminen, oppiminen, kirjallisuus, Harry Potter 
Asiasanat / Englanti education, gamification, literature, Harry Potter 
Suora linkki Suora linkki