SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Konferenssijulkaisu
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Enter Hogwarts: Lessons on how to gamify education from the wizarding world of Harry Potter - Hassan Lobna, Harviainen J Tuomas, Hamari Juho 2018


Laji Artikkelit
Alalaji Konferenssijulkaisu
Tyyppi Tieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A4 
Tekijät Hassan Lobna, Harviainen J Tuomas, Hamari Juho 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä Hassan Lobna
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Yliopiston muut asiantuntijat
Artikkelin nimi Enter Hogwarts: Lessons on how to gamify education from the wizarding world of Harry Potter 
Teoksen nimi Proceedings of the 2nd International GamiFIN Conference 
Teoksen toimittajat Koivisto Jonna, Hamari Juho 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2018  ja 2018 
Sivut 30-39 
Referee Kyllä
Sarjan nimi CEUR Workshop Proceedings 
Sarjan numero 2186 
ISSN 1613-0073 
Konferenssin nimi International GamiFIN Conference 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Ei
Tieteenala Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Kirjallisuuden tutkimus
Kasvatustieteet
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Julkaisu rinnakkaistallennettu Ei
Verkkojulkaisun linkki http://ceur-ws.org/Vol-2186/paper4.pdf
Asiasanat / Suomi pelillistäminen, oppiminen, kirjallisuus, Harry Potter 
Asiasanat / Englanti education, gamification, literature, Harry Potter 
Suora linkki Suora linkki