SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Konferenssijulkaisu
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


The brand as a cultural network hub: acknowledging multiple parties in branding - Närvänen Elina 2011


Laji Artikkelit
Alalaji Konferenssijulkaisu
Tyyppi Tieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A4 
Tekijät Närvänen Elina 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Artikkelin nimi The brand as a cultural network hub: acknowledging multiple parties in branding 
Teoksen nimi Nordic Academy of Management Conference 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2011  ja 2011 
Sivut 1-21 
Referee Kyllä
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Avoin saatavuus Open access -julkaisu, muu
Verkkojulkaisun linkki http://nff.aimit.se/pdf/abstracts/2180291.pdf
Asiasanat / Suomi brändi, verkosto, kulutuskulttuuri, rooli, markkinointi 
Asiasanat / Englanti brand, network, consumer culture theory, role, marketing 
Suora linkki Suora linkki