SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit/Konferenssijulkaisu
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Customers’value-creating roles and practices in virtual customer environments - Rintamäki Timo, Närvänen Elina 2011


Laji Artikkelit
Alalaji Konferenssijulkaisu
Tyyppi Tieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A4 
Tekijät Rintamäki Timo, Närvänen Elina 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Yliopiston muut asiantuntijat
Artikkelin nimi Customers’value-creating roles and practices in virtual customer environments 
Teoksen nimi 18th Recent Advances in Retailing and Services Science Conference, San Diego 
Teoksen toimittajat Timmermans H.J.P. 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2011  ja 2011 
Sivut
Referee Kyllä
ISBN 978-90-6814-185-6 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Liiketaloustiede
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Avoin saatavuus Ei vastausta/ei avoin
Asiasanat / Englanti Virtual customer environment, participant roles, practice theory 
Suora linkki Suora linkki