Varmistuskysely
Lomakkeen tiedot ovat muuttuneet. Talletetaanko tiedot ennen sivun vaihtoa?
Varmistuskysely
Lomakkeen tiedot ovat muuttuneet. Talletetaanko tiedot ennen sivun vaihtoa?
Sole
CRIS
Etusivu
Käyttöohje
Rekisteriseloste
Kirjautuminen
YO:n asiantuntijat
Hae
Listaa julkaisut
Hae asiantuntijoita ja yksiköitä
Hae kaikista (Vapaasanahaku)
Anonymous
Kultima, Annakaisa
VTM
Annakaisa.Kultima@uta.fi
http://aakoosgamelab.com/
Asiantuntemusalueet :
Pelitutkimus;Digitaaliset pelit;Pelisuunnittelu; Peliteollisuus; Game Jam; Luovuustutkimus;Ideointimenetelmät
Päivitetty : 21.12.2015
Linkki tietoihin
Julkaisut
0
0
[69]
Kansainväliset tieteelliset referee -julkaisut
Stenros, J.; Kultima, A. (2018). On the Expanding Ludosphere. Simulation and gaming 49 (3), 338-355.
Kultima A.. (2017). The role of stimuli in game idea generation. Teoksessa Proceedings of the 21st International Academic Mindtrek Conference, AcademicMindtrek 2017: ACM, 26-34.
Kultima A., Alha K.. (2017). The intertwined role of play at game studios an examination of office play strategies. Teoksessa Proceedings of the 21st International Academic Mindtrek Conference, AcademicMindtrek 2017: ACM, 45-53.
Kultima Annakaisa, Nummenmaa Timo, Tyni Heikki, Alha Kati, Stenros Jaakko, Kankainen Ville, Holopainen Jussi, Mäyrä Frans. (2017). Playful furniture : Breaching a serious setting with interactive seats. Games and culture.
Mäyrä Frans, Stenros Jaakko, Paavilainen Janne, Kultima Annakaisa. (2017). From social play to social games and back: The emergence and development of social network games. Teoksessa Kowert Rachel, Quandt Thorsten (toim.) New Perspectives on the Social Aspects of Digital Gaming : Multiplayer 2: Routledge, 11-31.
Kultima Annakaisa, Alha Kati, Nummenmaa Timo. (2016). Building finnish game jam community through positive social facilitation. Teoksessa Proceedings of the 20th International Academic Mindtrek Conference. New York, NY, USA: ACM, 433-440.
Kultima Annakaisa, Alha Kati, Nummenmaa Timo.. (2016). Design Constraints in Game Design Case: Survival Mode Game Jam 2016. Teoksessa GJH&GC '16 Proceedings of the International Conference on Game Jams, Hackathons, and Game Creation Events: ACM, 22-29.
Kultima Annakaisa, Karvinen Juho. (2016). Idea practices and attitudes towards innovation in game development : A snapshot from the 2010 mobile games era. Teoksessa Proceedings of the 20th International Academic Mindtrek Conference. New York: ACM, 331-340.
Kultima Annakaisa, Nummenmaa Timo, Savolainen Sampo, Holopainen Jussi, Heljakka Katriina Irja, Kankainen Ville, Alha Kati, Mäyrä Frans. (2016). Towards a framework for analysing playful interventions-Lessons from a pink sandbox full of dice. Teoksessa Fokkinga S.F, van Zuthem H, Ludden G.D.S, Cila N, Desmet P.M.A (toim.) Proceedings - D and E 2016: 10th International Conference on Design and Emotion - Celebration and Contemplation: Universidad de los Andes, 403-410.
Kultima Annakaisa, Sndovar Alyea. (2016). Game design values. Teoksessa Proceedings of the 20th International Academic Mindtrek Conference: ACM, 350-357.
Nummenmaa Timo, Kankainen Ville, Savolainen Sampo, Kultima Annakaisa, Karvinen Juho, Alha Kati, Syvänen Antti, Tyni Heikki. (2016). The Diversity of Attitudes towards Play at the Workplace – A Case of an Academic Community. Teoksessa DiGRA/FDG '16 - Proceedings of the First International Joint Conference of DiGRA and FDG: Digital Games Research Association and Society for the Advancement of the Science of Digital Games. (Digital Games Research Association and Society for the Advancement of the Science of Digital Games 13).
Pirker Johanna, Kultima Annakaisa, Gütl Christian. (2016). The value of game prototyping projects for students and industry. Teoksessa Proceedings of the International Conference on Game Jams, Hackathons, and Game Creation Events, GJH and GC 2016. San Francisco,USA: ACM, 54-57.
Tyni Heikki, Kultima Annakaisa. (2016). The emergence of industry of playful hybrids : Developer's perspective. Teoksessa Proceedings of the 20th International Academic Mindtrek Conference: ACM, 413-421.
Kultima Annakaisa. (2015). An Autopsy of the Global Game Jam 2012 Theme Committee Discussion: Deciding on Ouroboros. Teoksessa Proceedings of the 10th International Conference on the Foundations of Digital Games.
Kultima Annakaisa. (2015). Defining Game Jam. Teoksessa Proceedings of the 10th International Conference on the Foundations of Digital Games.
Kultima Annakaisa. (2015). Developers' Perspectives on Iteration in Game Development. Teoksessa Proceedings of the 19th International Academic Mindtrek Conference: ACM, 26-32.
Kultima Annakaisa. (2015). Game Design Research. Teoksessa Proceedings of the 19th International Academic Mindtrek Conference: ACM, 18-25.
Kultima Annakaisa. (2015). Online Games, Casual. Teoksessa Mansell Robin et al (toim.) International Encyclopedia of Digital Communication and Society: Wiley-Blackwell.
Nummenmaa Timo, Kultima Annakaisa, Kankainen Ville, Savolainen Sampo, Syvänen Antti, Alha Kati, Mäyrä Frans. (2015). OASIS deck of cards: house of colleagues: a playful experiment on community building. Teoksessa AcademicMindTrek '15 Proceedings of the 19th International Academic Mindtrek Conference. New York, NY, USA: ACM, 2-9.
Nummenmaa Timo, Tyni Heikki, Kultima Annakaisa, Alha Kati, Holopainen Jussi. (2015). Need to touch, wonder of discovery, and social capital : experiences with interactive playful seats. Teoksessa Cheok Adrian David, Sunar Mohd Shah, Neo Ken (toim.) Proceedings of the 12th International Conference on Advances in Computer Entertainment Technology: ACM, 10. (ICPS: ACM International Conference Proceeding Series 16).
Kultima Annakaisa, Nummenmaa Timo, Tyni Heikki, Alha Kati, Mäyrä Frans. (2014). Goofy Mus, Grumpy Mur and Dirty Muf: Talking Playful Seats with Personalities. Teoksessa ACE '14 Workshops Proceedings of the 2014 Workshops on Advances in Computer Entertainment Conference. New York, NY, USA: ACM, 9.
Nummenmaa Timo, Kultima Annakaisa, Tyni Heikki, Alha Kati. (2014). MurMur moderators, the talking playful seats. Teoksessa Lugmayr Artur, Franssila Heljä, Paavilainen Janne (toim.) Proceedings of the 18th Academic MindTrek Conference 2014 : "Media Business, Management, Content & Services": ACM, 241-247.
Syvänen Antti, Alha Kati, Kultima Annakaisa. (2014). BYOD and Campus Spaces: Group Working, Personal Computing Preferences and Satisfaction. Teoksessa Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2014. Chesapeake, VA: AACE (Association for the Advancement of Computing in Education), 553-563.
Syvänen Antti, Kultima Annakaisa, Alha Kati, Mäyrä Frans, Viteli Jarmo. (2014). Ludic Engagement and Collaboration in Social Learning Space. Teoksessa Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2014. Chesapeake, VA: AACE (Association for the Advancement of Computing in Education), 390-395.
Nummenmaa Timo, Kultima Annakaisa, Alha Kati, Mikkonen Tommi. (2013). Applying lehman's laws to game evolution. Teoksessa Robbes Romain, Robles Gregorio (toim.) Proceedings of the 2013 International Workshop on Principles of Software Evolution. New York, NY, USA: ACM, 11-17.
Tyni Heikki, Kultima Annakaisa, Mäyrä Frans. (2013). Dimensions of Hybrid in Playful Products. Teoksessa Lugmayr Arthur et al (toim.) Proceedings of the 17th International Academic MindTrek Conference : Making Sense of Converging Media: ACM, 237-244.
Kultima Annakaisa, Alha Kati. (2011). Using the VNA Ideation Game at Global Game Jam. Teoksessa Think Design Play : The fifth international conference of the Digital Research Association (DIGRA).
Kultima A. (2010). The Organic Nature of Game Ideation: Game Ideas Arise from Solitude and Mature by Bouncing. Teoksessa Proceedings of FuturePlay 2010 Conference: ACM.
Kultima A, Alha K. (2010). "Hopefully Everything Im Doing Has to Do with Innovation Games industry professionals on innovation in 2009. Teoksessa Proceedings of the 2nd International IEEE Consumer Electronic Society's Games Innovation Conference GIC 2010: IEEE, 41-48.
Kultima A, Stenros J. (2010). Designing Games for Everyone: The Expanded Game Experience Model. Teoksessa Proceedings of FuturePlay 2010 Conference, 66-73.
Kultima A. (2009). Casual game design values. Teoksessa Lugmayr A et al. (toim.) Proceedings of the 13th International MindTrek Conference: Everyday Life in the Ubiquitous Era, Tampre, Finland, September/October 2009. New York: ACM, 58-65.
Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J, Saarenpää H. (2009). Designing Game Idea Generation Games. Loading 3 (5), 1-15.
Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J, Saarenpää H. (2008). Designing Game Idea Generation Games. Teoksessa Proceedings of the 2008 conference on Future Play. Toronto, Kanada: ACM Digital Library, 137-144.
Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J, Saarenpää H. (2008). User Experiences of Game Idea Generation Games. Teoksessa Proceedings of Meaningful Play 2008, 1-26.
Kuittinen J, Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J. (2007). Casual Games Discussion. Teoksessa Bill Kapralos, Mike Katchabaw, Jay Rajnovich (toim.) Proceedings of the 2007 conference on Future Play: The ACM Digital Library, 105-112.
Kuittinen J, Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J. (2007). Casual Games Discussion. Teoksessa Bill Kapralos, Mike Katchabaw, Jay Rajnovich (toim.) Proceedings of the 2007 conference on Future Play: The ACM Digital Library, 105-112.
Kultima A, Paavilainen J. (2007). Creativity Techniques in Game Design. Teoksessa Bill Kapralos, Mike Katchabaw, Jay Rajnovich (toim.) Proceedings of the 2007 conference on Future Play: The ACM Digital Library, N/A.
Kultima A, Paavilainen J. (2007). Creativity Techniques in Game Design. Teoksessa Bill Kapralos, Mike Katchabaw, Jay Rajnovich (toim.) Proceedings of the 2007 conference on Future Play: The ACM Digital Library, N/A.
Kotimaiset tieteelliset referee -julkaisut
Kultima Annakaisa. (2014). Pelinkehittämisen periaatteita. Teoksessa Krokfors Leena, Kangas Marjaana, Kopisto Kaisa (toim.) Oppiminen pelissä : pelit, pelillisyys ja leikillisyys opetuksessa. Tampere: Vastapaino.
Kultima Annakaisa, Peltoniemi Mirva (toim.). (2012). Games and Innovation Research Seminar 2011 Working Papers. Tampere. (TRIM Research Reports 7): University of Tampere.
Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.). (2011). Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report. Tampere. (TRIM Research Reports 4): University of Tampere.
Kansainväliset tieteelliset ei-referee julkaisut
Nummenmaa Timo, Tiensuu Aleksi, Berki Eleni, Mikkonen Tommi, Kuittinen Jussi, Kultima Annakaisa. (2011). Supporting agile development by facilitating natural user interaction with executable formal specifications. ACM SIGSOFT Software Engineering Notes 36 (4), 13.
Kotimaiset tieteelliset ei-referee julkaisut
Kultima Annakaisa, Peltokangas Jouni. (2017). Ylistetyt, rakastetut, paheksutut, unohdetut. Avauksia suomalaisen pelihistorian laajaan kirjoon.. Tampere: Mediamuseo Rupriikki. (Mediamuseo Rupriikin julkaisuja 5).
Karvinen Juho, Stenros Jaakko, Kultima Annakaisa, Alha Kati. (2012). David Myers, Play Redux: The Form of Computer Games. Teoksessa Suominen Jaakko, Koskimaa Raine, Mäyrä Frans, Turtiainen Riikka (toim.) Pelitutkimuksen vuosikirja, 130-132.
Kultima Annakaisa, Köönikkä Juha, Karvinen Juho. (2012). The Four Different Innovation Philosophies Guiding the Game Development Processes : An Experimental Study on Finnish Game Professionals Development Processes. Teoksessa Kultima Annakaisa, Peltoniemi Mirva (toim.) Games and Innovation Research Seminar 2011 Working Papers: Tampereen yliopisto, 34-41. (TRIM Research Reports 7).
Nummenmaa Timo, Alha Kati, Kultima Annakaisa. (2012). Towards Game Evolution Planning through Simulation. Teoksessa Kultima Annakaisa, Peltoniemi Mirva (toim.) Games and Innovation Research Seminar 2011 Working Papers. Tampere: Tampereen yliopisto, 67-71. (TRIM Research Reports 7).
Alha Kati, Kultima Annakaisa. (2011). Towards Better Idea Management Systems The Concept of iDelar. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 353-362. (TRIM Research Reports 4).
Alha Kati, Kultima Annakaisa, Karvinen Juho, Köönikkä Juha. (2011). Different Faces of Innovation. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 111-124. (TRIM Research Reports 4).
Kuittinen Jussi, Kultima Annakaisa. (2011). The Bloody Monster Process Analyzing Design Diaries. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 223-230. (TRIM Research Reports 4).
Kultima Annakaisa. (2011). A Modular Ideation Game : The Concept of IDECARDS. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 293-300. (TRIM Research Reports 4).
Kultima Annakaisa. (2011). Evaluating the Effects of Idea Generation Methods. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 265-274. (TRIM Research Reports 4).
Kultima Annakaisa. (2011). Room for Creativity Experiences of Floweri. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 367-373. (TRIM Research Reports 4).
Kultima Annakaisa, Alha Kati. (2011). Game Design Constraints. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 249-256. (TRIM Research Reports 4).
Kultima Annakaisa, Alha Kati. (2011). Using the VNA Ideation Game at Global Game Jam. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 275-288. (TRIM Research Reports 4).
Kultima Annakaisa, Köönikkä Juha, Karvinen Juho. (2011). The Four Innovation Philosophies Guiding Game Development. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 191-206. (TRIM Research Reports 4).
Kultima Annakaisa, Köönikkä Juha, Saarinen Tuuli, Karvinen Juho, Alha Kati. (2011). Changing Processes: Finnish Game Innovation Processes. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 25-49. (TRIM Research Reports 4).
Nummenmaa Timo, Kultima Annakaisa, Alha Kati. (2011). Change in Change : Designing Game Evolution. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 91-101. (TRIM Research Reports 4).
Saarinen Tuuli, Kultima Annakaisa. (2011). Changing Trends : Game Industry Trends in 2009. Teoksessa Kultima Annakaisa, Alha Kati (toim.) Changing Faces of Game Innovation : GaIn and GIIP Research Project Report: University of Tampere, 67-82. (TRIM Research Reports 4).
Kultima A. (2010). Casual Games and Expanded Game Experiences: Design Point of View.. Teoksessa Olli Sotamaa, Tero Karppi (toim.) Games as Services Final Report. Tampere: Tampereen yliopisto, 105-123. (TRIM Research Reports 2).
Paavilainen J, Kultima A, Kuittinen J, Mäyrä F, Saarenpää H, Niemelä J. (2009). GameSpace: Methods for Design and Evaluation for Casual Mobile Multiplayer Games. Tampere: University of Tampere, Department of information studies and interactive media. (Reseach of interactive media 1).
Muut julkaisut
Kultima Annakaisa. (2018). Game Design Praxiology. Tampere: Tampere University Press. (Acta Electronica Universitatis Tamperensis 1885).
Kultima Annakaisa, Stenros Jaakko (toim.). (2018). Minun pelihistoriani : Henkilökohtaisia tarinoita suomalaisten pelaamisesta ja leikkimisestä. Tampere. (TRIM Research Reports 25): Tampereen yliopisto.
Tyni Heikki, Kultima Annakaisa, Nummenmaa Timo, Alha Kati, Kankainen Ville, Mäyrä Frans. (2016). Hybrid Playful Experiences : Playing Between Material and Digital - Hybridex Project, Final Report. Tampere: Tampereen yliopisto. (TRIM Research Reports 19).
Nummenmaa Timo, Savolainen Sampo, Kultima Annakaisa (toim.). (2015). Towards Playful Office Culture: Final Report of the OASIS – Playful Spaces for Learning and Collaboration at Work (2014–2015) research project. Tampere. (TRIM Research Reports 17): Tampereen yliopisto.
Kultima Annakaisa, Alha Kati, Syvänen Antti, Tyni Heikki, Mäyrä Frans, Koivu Kati, Nummenmaa Timo, Serola Sami, Törnkvist Klaus, Niemi Olli. (2014). Rainbows, Unicorns and Hoverboards Making of OASIS Story of a dream at the University of Tampere. Tampere: Tampereen yliopisto.
Kultima Annakaisa. (2011). Marginaalissa. Gamereactor Suomi (http://www.gamereactor.fi/blogit/Annakaisa/).
Kultima Annakaisa, Alha Kati. (2011). Questions and Answers (On Game Innovation). Tampere: University of Tampere. (TRIM Research Notes 4).
Mäyrä F, Sihvonen T, Paavilainen J, Saarenpää H, Kultima A, Nummenmaa T, Kuittinen J, Stenros J, Montola M, Kinnunen J, Syvänen A. (2010). Monialainen pelitutkimus. Teoksessa Sami Serola (toim.) Ote informaatiosta. Helsinki: BTJ Kustannus, 306-349.
Kultima A, Stenros J. (2009). Seurapelaaminen: musiikkia ja fyysistä liikettä. Pelitieto: Pelien peruskurssi (http://pelitieto.net/).
Asiantuntijatehtävät
0
0
[22]
Tieteelliset esitykset
Kultima Annakaisa, Nummenmaa Timo. Design Constraints in Game Design Case: Survival Mode Game Jam 2016. International Conference on Game Jams, Hackathons, and Game Creation Events 13.03.2016. Berkeley, Yhdysvallat (USA). (Muu esitelmä)
Kultima Annakaisa, Tyni Heikki. Hybrid Products - An Introduction. Hybbi Playful Brainstorming Workshop (Physical and Digital in Games and Play Game Research Lab Spring Seminar 2013) 29.05.2013. Tampere, Suomi. (Muu esitelmä)
Kultima Annakaisa, Tyni Heikki, Frans Mäyrä. Dimensions of Hybrid in Playful Products. Physical and Digital in Games and Play Game Research Lab Spring Seminar 2013 31.05.2013. Tampere, Suomi. (Muu esitelmä)
Kultima Annakaisa, Tyni Heikki, Nummenmaa Timo. Hybrid Products Workshop. COST Action FP1104 Lisbon Meeting 2013 12.04.2013. Lissabon, Portugali. (Muu esitelmä)
Kultima Annakaisa. Full Paper: Using the VNA Ideation Game at Global Game Jam. Think Design Play Conference on Games and Play, DiGRA 2011 15.09.2011. Hilversum, Alankomaat. (Muu esitelmä)
Kultima Annakaisa, Muukkonen Joanna. Design principles for creative environments and creativity tools. Fourth Finnish Conference on Cultural and Activity Research FISCAR 24.05.2010. Helsinki, Suomi. (Muu esitelmä)
Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J & Saarenpää H. Bluetooth Planets & Shave my Baby! Breaking the Magic Circle with Game Idea Generation Games. Breaking the Magic Circle Seminar 10.04.2008. Tampere, Suomi. (Muu esitelmä)
Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J, Saarenpää H. Bluetooth Planets & Shave my Baby! Breaking the Magic Circle with Game Idea Generation Games. Breaking the Magic Circle 10.04.2008. Tampere, Suomi. (Muu esitelmä)
Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J, Saarenpää H. Bluetooth Planets & Shave my Baby! Breaking the Magic Circle with Game Idea Generation Games. Breaking the Magic Circle 10.04.2008. Tampere, Suomi. (Muu esitelmä)
Kultima Annakaisa. Creativity Techniques in Game Design. Game Developers Conference 2008 18.02.2008. San Francisco, Yhdysvallat. (Muu esitelmä)
Kuittinen J, Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J. Casual Games Discussion. Gamers in Society 18.04.2007. Tampere, Suomi. (Muu esitelmä)
Kuittinen J, Kultima A, Niemelä J, Paavilainen J. Casual Games Discussion. Gamers in Society 18.04.2007. Tampere, Suomi. (Muu esitelmä)
Kultima A, Kuittinen J, Niemelä J, Paavilainen J. Casual Games Discussion. Gamers in Society - Play in Culture 18.04.2007. Tampere, Suomi. (Muu esitelmä)
Kultima Annakaisa. Talking Casual. Nordic Game 2007 16.05.2007. Malmö, Ruotsi. (Kutsuttu esitelmä (Keynote))
Kultima A, Paavilainen J. Casual Games Discussion. Future Play 2007 16.11.2007. Toronto, Kanada. (Muu esitelmä)
Kultima A, Paavilainen J. Casual Games Discussion. Future Play 2007 16.11.2007. Toronto, Kanada. (Muu esitelmä)
Kultima A, Paavilainen J. Creativity Techniques in Game Design. Future Play 2007 15.11.2007. Toronto, Kanada. (Posteri)
Tieteellisiin konferensseihin liityvät tehtävät
Games and Innovation Research Seminar 05.05.2011-06.05.2011. Tampere, Suomi. (Vastuu koko konferenssin järjestämisestä, Konferenssipapereiden arvioija).
Breaking the Magic Circle Seminar 10.04.2008-11.04.2008. Tampere, Suomi. (Vastuu konferenssin osan järjestämisestä).
Gamers in Society - Play in Culture 17.04.2007-18.04.2007. Tampere, Suomi. (Vastuu konferenssin osan järjestämisestä).
Yhteiskunnallinen vuorovaikutus
Luottamustehtävä 01.09.2012-31.12.2012. Global Game Jam.
Asiantuntijahaastattelut 21.11.2011. Yliopisto-tv.
Opetusansiot
0
0
[2]
Opinnäytetöiden ohjaus/Pro gradu-tutkielma
Vastaava ohjaaja. Kahden maailman vuorovaikutuksessa : tapaustutkimus Blood Bowl -lautapelin ja sen digitaalisten versioiden tarjoamista pelikokemuksista. Ville Kankainen. Tampereen yliopisto. 2013-2015.
Vastaava ohjaaja. Suunnittelijan ja pelaajan käsityksiä pelikokemuksesta - Cabals: Magic & Battle Cards -pelin tarkastelu kokemuskäyrien avulla. Jouni Peltokangas. Tampereen yliopisto. 2013-2015.
Vierailut
0
0
[2]
Muut
Lecture on Casual Games Discussion 24.09.2007-31.12.2007. Microsoft Research, Seattle, Yhdysvallat (USA). (Opetus)
Lecture on Game Specific Idea Generation Techniques 28.09.2007-31.12.2007. Nokia, Vancouver, Kanada. (Opetus)
Taiteellinen toiminta
0
0
[1]
Kaikki taiteellinen toiminta
Suomalaiset pelit silloin ja nyt -näyttely. 2012.
Odota, sivua ladataan..