SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Tieteelliset esitykset
      
Tämä on asiantuntijatehtävän katselusivu. Tällä sivulla voit katsella asiantuntijatehtävän perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan asiantuntijatehtävän tietoja siirry asiantuntijatehtävän muokkaussivulle alalaidassa olevalla toiminnolla.


Höykinpuro Ritva, Närvänen Elina - Tracing the customer experience continuum through four modes - AMA Servsig International Service Research Conference - 08.06.2012


Laji Tieteelliset esitykset
Esityksen tyyppi Muu esitelmä
Tekijät Höykinpuro Ritva, Närvänen Elina 
Yliopiston ensimmäinen tekijä Höykinpuro Ritva
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Yliopiston muut asiantuntijat
Esityksen / posterin nimi Tracing the customer experience continuum through four modes 
Esityksen ajankohta 08.06.2012 
Konferenssin /tilaisuuden nimi AMA Servsig International Service Research Conference 
Maa Suomi
Kaupunki Helsinki 
Konferenssin/tilaisuuden kansainvälisyys Kyllä
Suora linkki lukusivulle Suora linkki