SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Tieteelliset esitykset
      
Tämä on asiantuntijatehtävän katselusivu. Tällä sivulla voit katsella asiantuntijatehtävän perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan asiantuntijatehtävän tietoja siirry asiantuntijatehtävän muokkaussivulle alalaidassa olevalla toiminnolla.


Lilja Niina - Learning how to ask in classroom: longitudinal perspective on student-initiated question sequences - Interactional Competences and Practices in a Second Language (ICOP-L2) - 19.01.2017


Laji Tieteelliset esitykset
Esityksen tyyppi Muu esitelmä
Tekijät Lilja Niina 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Esityksen / posterin nimi Learning how to ask in classroom: longitudinal perspective on student-initiated question sequences 
Esityksen ajankohta 19.01.2017 
Konferenssin /tilaisuuden nimi Interactional Competences and Practices in a Second Language (ICOP-L2) 
Maa Sveitsi
Kaupunki Neuchatel 
Konferenssin/tilaisuuden kansainvälisyys Kyllä
Suora linkki lukusivulle Suora linkki