SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminen

Tieteelliset esitykset
      
Tämä on asiantuntijatehtävän katselusivu. Tällä sivulla voit katsella asiantuntijatehtävän perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan asiantuntijatehtävän tietoja siirry asiantuntijatehtävän muokkaussivulle alalaidassa olevalla toiminnolla.


Närvänen, Elina - The brand as a cultural network hub: acknowledging multiple parties in branding - Nordic Academy of Management Conference NFF 2011: A practice about practice - 23.08.2011


Laji Tieteelliset esitykset
Esityksen tyyppi Muu esitelmä
Tekijät Närvänen, Elina 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Johtamiskorkeakoulu
Esityksen / posterin nimi The brand as a cultural network hub: acknowledging multiple parties in branding 
Esityksen ajankohta 23.08.2011 
Konferenssin /tilaisuuden nimi Nordic Academy of Management Conference NFF 2011: A practice about practice 
Maa Ruotsi
Kaupunki Tukholma 
Konferenssin/tilaisuuden kansainvälisyys Kyllä
Suora linkki lukusivulle Suora linkki